[Show all top banners]

abc
Replies to this thread:

More by abc
What people are reading
Subscribers
:: Subscribe
Back to: Kurakani General Refresh page to view new replies
 प्रचण्डको जातिवादी राजनीतिको परिणाम
[VIEWED 7189 TIMES]
SAVE! for ease of future access.
Posted on 03-24-07 5:39 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

वर्गवादी पुष्पलाल र जातिवादी पुष्पकमल
मोदनाथ प्रश्रति
नेपाल कम्युनिस्ट पार्टर्ीी संस्थापक पुष्पलाल र सशस्त्र संर्घष्ाका नायक पुष्पकमलका सिद्धान्त, विचार र व्यवहारमा ठूलो अन्तर देखापर्दैछ । दृष्टिकोणका कतिपय सवालमा त दुवै विपरीत दिशातिर र्फकेका देखिन्छन् । कम्युनिस्ट आन्दोलनका यी दर्ुइ व्यक्तित्वको विपरीत चिन्तन र व्यवहारले कार्यकर्ता र जनतामा अन्योल र विरोधको खतरा बढ्ने हुनाले यस विषयमा गम्भीर र व्यापक छलफल चलाउनु आवश्यक छ । विवादका विषय धेरै छन् । अहिले दर्ुइ चारवटा प्रसंग उठाउन चाहन्छु ।
पुष्पलाल आफ्ना हरेक लेख, दस्तावेज, चिठीपत्र आदिमा थर, जाति केही नजोडी नाम मात्र लेख्ने गर्थे । त्यसबारे कार्यकर्ताको प्रश्नमा उनी प्रँयः भन्ने गर्थे- हाम्रोजस्तो धेरै जात जाति भएको मुलुकमा जातिवाचक थर नलेख्नु उचित ठानी मैले छोडेको हु“ । यही सर्न्दर्भ उनको लेखमा यसरी आएको छ- एकदिन नेपालको इतिहासको प्रसंग चल्दा डा. डिल्लीरमण रेग्मीले भने- 'पृथ्वीनारायणले नेवार जातिमाथि अत्याचार गरे तर मैले त नेवार जातिका पक्षमा लेखेको छु ।' ... रेग्मीले मसित कोठामा गरेको यही कुरा बीपी कोइरालाले लिखित रूपमा भन्न थालेका छन् । रेग्मी र बीपीले के भने के लेखे मेरा लागि त्यति महत्त्वको कुरा होइन । सबभन्दा महत्त्वको कुरा हो- देशका पु“जीवादी वर्गका नेताहरू वर्गीय राजनीति खेल्न अर्समर्थ छन् र जातीय तथा सँम्प्रदायिक, कूटनीतिक तथा दबाबको राजनीतिमात्र खेल्न सक्छन् । -नेपालमा कम्युनिस्ट आन्दोलनको संक्ष्ँिप्त इतिहास, पृ. २०-२१) । डा. रेग्मीले आफ्नो र बीपी गुटको बीचमा टक्कर परेको बेला मलाई जातीय भावनाले भड्काएर आफ्नो पक्ष्ँमा तान्ने गलत तरिका अ“गाले भन्ने आरोपसहित पुष्पलाल भन्थे- नेताहरूका यस्ता गलत चिन्तनले वर्गीय भावनाको ठाउ“मा जातीय भावना भड्कन सक्छ र राजनीतिक आन्दोलन बरालिन पुग्छ । ... म नेवारबाट नेपालीमा परिणत भई मार्क्सवादतिर लागेको व्यक्तिलाई रेग्मीको यो पुरानो कुराले असर गर्नुको साटो उनीप्रति घृणा जगायो । -उपर्युक्त पुस्तक)

त्यसबेला जनजातिका उच्च वर्गका केही व्यक्ति आएर पुष्पलालसित भनेका थिए- 'यदि क्रान्तिको विजयपछि कम्युनिस्ट पार्टर्ीी हामीलाई जातीय स्वायत्त राज्यको अधिकार दिने विश्वास दिलाउनुहुन्छ भने हामी जनजातिहरूलाई तपाईंको पार्टर्ीी संगठित गर्ने अभियान चलाउ“छौं । पुष्पलाल त्यसो गर्ने पक्ष्ँमा थिएनन् । तैपनि उनले त्यो कुरा केन्द्रीय समितिमा राखेर छलफल गराए । बैठकले त्यसो गर्नु कम्युनिस्ट आन्दोलन र राष्ट्रिय एकतामा बाधक हुने निष्कर्षनिकाली उनीहरूलाई अवगत गरायो ।

अहिले देशमा तिनै जातिवादी गल्तीहरू दोहराउने कुरामा पुष्पकमल -प्रचण्ड) को नेतृत्व ज्यान फालेर लागेको छ । उनले देशभरि जातीय मुक्तिमोर्चा खोलेका छन् र जातीय स्वायत्त राज्यको सपना हातहातै बा“डेका छन् । चैत २ गते नेवा मुक्तिमोर्चाको दोस्रँे सम्मेलनमा प्रचण्डले भने- पृथ्वीनारायण शाहले काठमाडौंमा हमला गरी सुसंस्कृत र समृद्ध नेवार समुदायलाई विस्थापित गरी एकात्मक सामन्ती राज्य चलाए । त्यसैले राजसंस्थाको अन्त्यका लागि यहा“को नेवार समुदाय नै जाग्नर्ुपर्छ । यो अरूले ढालेर ढल्दैन, उपत्यकाको नेवार समुदायले नै निर्ण्ाायक प्रहार गर्नर्ुपर्छ । -कान्तिपुर ३ चैत)

प्रचण्डको भाषणमा दर्ुइ आशय प्रस्ट रूपले आएका छन्- १. पृथ्वीनारायणको नेतृत्वले काठमाडौंसहित अनेकौं ससाना राज्य जिती ठूलो राज्य बनाउ“दा जातिहरू विस्थापित भएका थिए । त्यसैले नेपालको एकीकरण गलत थियो । २. वर्तमान राजतन्त्र सामन्तवादविरोधी सम्पर्ूण्ा जनताको एकताबाट होइन, उपत्यकाका नेवार समुदायको प्रहारबाट मात्र ढल्न सक्छ ।

इतिहास विकासको सामन्तवादी चरणमा स-साना राज्यरजौटाहरूका ठाउ“मा ठूल्ठूला राज्य र राष्ट्रको स्थापना कसरी हुन्छ भन्ने कुरामा पुष्पलाल मार्क्सवादी सिद्धान्तअनुसार प्रस्ट थिए । त्यसैले उनले पृथ्वीनारायणको राज्यविस्तार या नेपालको एकीकरण समाज विकासको ऐतिहासिक आवश्यकताअनुरूप त्यसबेलाका प्रगतिशील शक्तिहरूको माग र र्समर्थनबाट भएको कुरा प्रस्ट रूपले लेखेका छन् ।

-छानिएका रचनाहरू भाग १-२, १५८-५९) सामन्ती राजतन्त्र र पुरानो राज्य व्यवस्थालाई कुनै जातिविशेषले निर्ण्ाायक रूपले ढाल्न सक्छ भन्ने कल्पनासमेत पुष्पलालको लेखमा कतै पाइ“दैन । सामन्तवादविरोधी संगठित राजनीतिक शक्ति र किसान, मजदुर, विद्यार्थी बुद्धिजीवी आदि परिवर्तनका संवाहक सम्पर्ूण्ा वर्ग र समुदायहरूको संयुक्त शक्तिबाट मात्र राजतन्त्र समाप्त भई गणतन्त्र स्थापना हुने उनको विश्लेषण छ ।

प्रचण्डहरूले समाजको विकासक्रममा बनेको वर्ग, वर्गीय विचार र अन्तर्विरोधहरूलाई उपेक्ष्ँासाथ दोस्रो स्थानमा राखी जातीय संगठनलाई प्रँथमिकता दिएर देशभरि जातीय मुक्तिमोर्चा गठन गरे । उनले मधेस र पहाडलाई छुट्याउने गरी विभिन्न जातीय गणतन्त्रका नक्सा कोरे र तिनलाई आत्मनिर्ण्र्ााहितको स्वायत्तता दिने घोषणा गरे । प्रस्ट छ, वर्तमान नेपालभित्रका जातिहरू -राउटेजस्ता अपवाद छोडेर) आदिम समाजका वर्गविहीन कविलाको अवस्थामा छैनन् । सबैजसो ठूला जाति, जनजातिहरूभित्र वर्गविभाजन बढिसकेको छ र जातिभित्रकै सामन्त साहूहरूले आफ्नै जातिको पर्याप्त शोषण गर्दै आएका छन् । त्यसमा पनि नेवार जाति, सामन्ती वर्ण्र्ाायवस्था चुलि“दै गएर व्यापक रूपमा श्रमविभाजन भई व्यापारिक पु“जीवादमा राष्ट्रभरि र अन्तर्रर्ाा्रसम्म फैलिएको, सबभन्दा बढी वर्ग विभाजन भएको जाति हो । त्यसै जातिभित्र बडेबडे पु“जीवादी घराना र तन्नम र्सवहारा पनि छन् । त्यसैजातिका धनाढ्यहरू, शिक्ष्ँा, सरकारी सेवा, दरबारी सेवा र अन्तर्रर्ााट्रय व्यवसायमा अग्रिम स्थानमा छन् । प्रचण्डले तर्राईको व्यापक वर्ण्र्ाावभाजन र वर्ग विभाजनबाट तीव्र बनेका अन्तर्विरोधहरूको गम्भीर अध्ययनै नगरी सिंगो तर्राईलाई क्ष्ँेत्रीय साम्प्रदायिक नाराद्वारा भड्काएर आफ्नो पोल्टामा पार्ने खुब रमाइलो केटौले सपना देखेका थिए । त्यही सपना पूरा गर्न जस्ताजस्ता मान्छे बटुली सशस्त्र दस्ता बनाएका थिए । अहिले उनकै शिक्षाबाट जन्मेका सन्तान माओवादीका लागि ग“गटाका बच्चाजस्तै भएका छन् । ७ चैतको रौतहट हत्याकाण्ड प्रचण्डको वर्गीय राजनीतिविरोधी, जातीय, क्ष्ँेत्रीय चिन्तन र युद्धवादी दम्भको दुःखद परिणाम हो । आजको युगमा जातीय-क्ष्ँेत्रीयवादी राजनीति यस्तो रोग हुन्छ जसमा देश-विदेशका प्रतिक्रियावादी कीटाणुहरूको संक्रमण सहज रूपमा व्यापक हुन्छ । प्रचण्ड भन्दै थिए- तर्राईका यस्ता फुटपरस्त सशस्त्र गुटहरूलाई म टुप्पीमा समाएर घुमाउन सक्छु । तर त्यहा“को असन्तोषको डढेलो माओवादीको बलबुताभन्दा बाहिर त गयो गयो, सिंगै राष्ट्रका लागि गम्भीर समस्या बन्दै गयो । आफैंले दीक्ष्ँित गरेको अवर्गीय युद्धकौशल आफ्नै लागि यदुवंशी संग्रँमको रूपमा देखा पर्दा माओवादी नेताका तालु सुक्न थालेका छन् ।

अर्कातिर सिंगै नेवार जातिलाई आफ्नो एकलौटी औजार बनाउन चाहने अवर्गीय माओवादी कविला चिन्तन होटल व्यवसायी हर्रि्रसाद श्रेष्ठलाई कुटेर करोड माग्नासाथ वर्गीय एकताको हुङकारले तिर्मिरायो । बन्दुकले तर्सर्ााका गाउ“हरूमा व्यक्ति व्यक्ति पक्डेर, चुटेर लाखौंलाख झार्न र नदिए मार्न सहज थियो । देशभरिका दर्ुदान्त घटनाहरूमा पनि चुइ“क्क नबोल्ने उद्योग व्यवसायी वर्ग आफ्नो अंगमा आक्रमण हु“दा एकताबद्ध अरिंगालको गोलोझैं खनियो । प्रचण्डले बुझे होलान्- पुष्पलाल नेवारबाट नेपालीमा परिणत भई मार्क्सवादतिर लागे जस्तै, नेवारबाट उद्योग व्यवसायी बनेर सबैजात र क्ष्ँेत्रका व्यवसायीको वर्गीय हितमा एकत्रित सामूहिक शक्ति कति बलियो र व्यापक हु“दो रहेछ । अब कति दिन चल्ला बन्दुके हुल गएर धम्काइ र चुटाइले चन्दाको नाममा लाखौं करोडौंको लुट गर्ने जंगली राज †

माओवादी नेताहरू देशभरि मनपरि कुट्ने, काट्ने, लुट्ने, मार्ने धन्दा चलाएर अहिले संसद्मा लस्कर लाएर आएका छन् । उनीहरू अहिले जंगलको राज सहरमा पनि एकछत्र चलाउन चाहन्छन् । नेताहरू संसद्भित्रै हतियारका धम्की दिन्छन् । प्रचण्डले हजारौं हतियार र ठूलो युद्ध चलाउने जनशक्ति बाहिरै भएको धमास दिन्छन् । सम्झौताअनुसार शिविरमा पसेका तिनका सैनिकहरू जङ चल्नासाथ राष्ट्रसंघका स्टिकर टा“सेका बन्दुक बोकेर सडकमा निस्कन्छन् । कसैलाई मार्नु र प्रचण्डका मुखबाट दर्ुइ अक्ष्ँरको 'माफी' शब्द चुहाउनु दाल-भातजस्तै भएको छ । आफ्नो निम्ति कुनै नियम, कानुन चाहि“दैन । तर आफूले समेत निहु“ खोज्ने र हेप्ने गरेको 'मधेसी जनअधिकार फोरम' या 'गोइत', 'ज्वाला' आदि समूहलाई प्रतिबन्धित र दण्डित गर्नर्ुपर्ने कुरा हुकुमी शैलीमा उकेल्छन् उनीहरू । आफ्नो गल्ती र उग्र प्रवृत्तिले जहा“जहा“ गडबडी, झडप या हत्या हुन्छ, त्यहा“ दरबारी षड्यन्त्रको आक्ष्ँेप फ्या“केर बरी हुन चाहन्छन् उनीहरू । मार्क्सवादी दृष्टि र वर्गीय नीति त्यागेर बल र बन्दुकको आडमा जातिवादी राजनीति खेल्नुको परिणाम के कस्तो हुन्छ भन्ने कुरा माओवादी नेताहरूले जति चा“डो बुझ्यो त्यति चा“डो समाधानतिर लम्कन सक्छ देश ।
kantipur daily
Posted on: 2007-03-23 22:06:03

 
Posted on 03-25-07 7:59 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 
 
Posted on 03-25-07 8:00 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

I like this political analysis
 
Posted on 03-25-07 8:03 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

yeah i got one for you ..it was to long to read and i aint reading it as i aint in political b.s ......give me something that freshens me up in da morning man wtf? no offence tho....lol..peace
 
Posted on 03-25-07 8:50 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Nepal bibidhata lay bhariyeko desh ko..yaha different jaat jaati,language, ani geography lay bhariyeko desh ko....This is the attractiveness and strengh of Nepal. Yo nai hamro samaj ko. Yesto aakarsan lai chai jogayera , ajha yesto aakarsan lai samajik rup mai daro banayera , biswana ma aauta namuna ko rup ma dekhaunu kaha ho kaha. yeslai rajnitikaran garera, samaj ko harmony lai pani khalbalayera rajniti bhai raheko chha. Yo hamro bibidhata lai biswama parsar prachar garera , tourism lai promote gare hamro desh ko garibi lai dherai kaam garna sakinchha...tara yeslai aahilay ta raniti garne hatiyar bhayeko chha. Khasgari ..Maobadi ra usanga close organization haru lay khub rajniti gareko chha. Yesto bibidhata lai kahilay pani stong banaune kaam bhayena khali rajniti matri. Yesto rajniti lai hami janne bhujne haru lay ta kam se kaam bhujnu parne ma ...paad ani partistha ko lagi pade lekheka haru pani yesto raajniti ma lageko dekhada bhane aachama lagchha. khas gari Communist haru ko ta yo nai aauta raajniti garera basad garne aadhar bhayeko chha. Nepal ko yesto bibidhata lai chia Nepal ko bikas ma paryog garnu parne ma , raajniti garne hatiyar..ani naara banaune hatiyar bhayeko chha..Yesta bakwas raajniti ko hami jasta bujne haru lay bhanda phor garera ..Nepal lai aaja pachhdi dhakelne current political activities lai sadhai ko lagi aanta garnu parchha parchha..
 
Posted on 03-25-07 8:58 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

abc ...you are not after flag anymore :P

well ..there are few leaders i respect in nepal communist one of them is Mr.Prashit..He is sensible person and great writer.
Divide and rule: Prachanda's philiosophy is so closer to expansionist, imperialist BRITISH.what an irony!!
 
Posted on 03-25-07 9:10 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Dherai Ramro Lekh ho ! Very good article . We need more of this .
 
Posted on 03-25-07 9:15 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Hi, ImI
I strongly support the idea of modifying the nepali flag. it will change one day
 
Posted on 03-26-07 6:46 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Abc,
The Flag of Nepal will remain same unless the country is not there .You might see many flags may be some resembling china and some india.but as long as there is one country Flag will never change but your dream of changing flag will come true soon but not of Nepal , The country formerly known as Nepal.
 
Posted on 03-26-07 7:10 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Changing flag? abc, can't you suggest any better ideas? There are hundreds of Nepali people are being killed everyday due to violence, hunger and diseases. Flag change won't bring anything good unless leaders change their ways of thinking and doing things.
 
Posted on 03-26-07 7:13 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

abc, great article. Something that I don't understand about maoist is they want to revisit "sugauli" treaty being unfair but wants to divide country according to ethnicity which I think is a disaster step for the unity. They are playing politics at full swing, otherwise they will not be electable. But at what cost? the whole nepal?
 


Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.

YOU CAN ALSO



IN ORDER TO POST!




Within last 7 days
Recommended Popular Threads Controvertial Threads
I hope all the fake Nepali refugee get deported
Travel Document for TPS (approved)
All the Qatar ailines from Nepal canceled to USA
MAGA and all how do you feel about Trumps cabinet pick?
Those who are in TPS, what’s your backup plan?
MAGA मार्का कुरा पढेर दिमाग नखपाउनुस !
NOTE: The opinions here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com. It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it. - Thanks.

Sajha.com Privacy Policy

Like us in Facebook!

↑ Back to Top
free counters