१७ जना गाउँलेलाई बन्दी बनाएर कुटेको आरोप लागेका 'तपस्वी' रामबहादुर बम्जनले पत्रकार सम्मेलन गरेर भने
म ध्यान गरिरहेको समयमा गाउँले आएर डिस्टर्ब गरे,
मलाई हात हाल्न खोजे, त्यसैले कुट्न बाध्य भएँ
मोटो छानेको त होइन, एउटा गाउँको नेताजस्तो थियो, त्यसलाई चाहिँ अलि बढी नै पिटेको हुँ
धर्मको
पनि एउटा कानुन हुन्छ, धर्म बिगार्न खोजेकोले पिटेको हुँ, संसारलाई किन
ढाँट्ने ? तर तपाईंहरूले पनि बुझ्नुपर्यो, म केका लागि तपस्या गर्दै छु
भन्ने
तपस्वीजस्तो मान्छे पनि तारेख धाउँछ र ?
नयाँ पत्रिका
हलखोरिया (बारा), १० साउन
साग
खोज्न गएका बारा मनहर्वाका १७ सर्वसाधारणलाई २४ घन्टासम्म बन्दी बनाएर
कुटी घाइते बनाउने तपस्वी रामबहादुर बम्जन पत्रकारमाझ उपस्थित भएका छन् । उनले आफूविरुद्ध उजुरी परे पनि प्रहरी कार्यालयमा उपस्थित भएर तारेख नधाउने बताएका छन् ।
पीडितको
उजुरीपछि कारबाही अघि बढाउन आइतबार तपस्यास्थल हलखोरिया पुगेका जिल्ला
प्रहरीको टोली र पत्रकारमाझ बम्जनले यस्तो अभिव्यक्ति दिएका हुन् ।
जिल्ला प्रहरी कार्यालयका अनुसन्धान अधिकृत रुद्रकान्त झा, निजगढका प्रहरी
निरीक्षक भेषराज रिजालसहित दुई दर्जनभन्दा बढी प्रहरीसहितको टोली
तपस्यास्थल पुगेर तपस्वीलाई सोधपुछ गरेको थियो । पीडितले जैतापुर प्रहरी चौकी र जिल्ला प्रहरी कार्यालयमा तपस्वीविरुद्ध मुद्दा दर्ता गराएपछि प्रहरीले कारबाहि अघि बढाएको हो । सोधपुछकै क्रममा तपस्वीले आफू अन्यायमा परेको र धर्मभित्र पनि कानुन हुने हुदा उनीहरूलाई सामान्य सजाय दिएर छाडेको बताए ।
गत
बिहीबार जंगली साग खोज्न गएका मनहर्बा गाविसका १७ सर्वसाधारणलाई २४ घन्टा
नियन्त्रणमा राखी तपस्वीले सख्त घाइते बनाई कुटपिट गरी छाडेका थिए ।
'म तपस्या गरेको स्थलमा आई चुरोट, बिंडी पिएर होहल्ला गरेपछि मेरो ध्यान
भंग भयो, सम्झाउँदा नमानेपछि सबैलाई गोदेको हुँ,' सोधपुछका क्रमममा
बम्जनले भने । बम्जनले आफूलाई कारबाही गर्न खोजेर प्रहरी र पत्रकारले धर्मको उल्लंघन गर्न खोजेको आरोपसमेत लगाए ।
तपाइं लिटिल बुद्ध, शान्तिको दूत । तर, आफैं गाउँलेलाई कुटपिट किन गर्नुभयो ?
म ध्यान गरिरहेको समयमा उनीहरू आएर डिस्टर्ब गरे । हात हाल्न खोजे । कुट्न बाध्य भएँ ।
तपाईं उनीहरूलाई चिन्नुहुन्थ्यो ?
चिन्दिनँ । नचिनेका मान्छे हुन् सबै ।
बन्चरोको पासोले पो हान्नुभएछ नि ?
हातले पिटेको हुँ, बन्चरोको पासोले होइन । गाउँलेले बोलेका सबै कुरा झुटा हुन् । दुई-तीन झापड भने लगाएको हुँ ।
गाउँलेको त टाउको फुटेको छ त, हातैले झापड लगाउँदा टाउको फुट्छ र ?
ममाथि
आक्रमण गर्न खोजे उनीहरूले, अनि त्यस्तो भयो । हल्ला गर्ने, चुरोट खाने
गरे पनि सहेर बसेँ । मेरो आसनमा आएर मजस्तै बसेर ध्यान गर्न खोजे । अति
भएपछि कुटेको हुँ ।
तपाईंले त बन्दी बनाएर पिट्नुभएको भन्ने छ नि ?
बन्दी बनाएर कुटेको होइन । तल ध्यानस्थलमै पिटेँ । माथि घरमा ल्याएर पिटेको होइन ।
तपाईंजस्तो तपस्वीले यसरी पिट्न मिल्छ ?
उनीहरू आक्रामक रूपले आएपछि कुटपिट गर्नुपर्ने बाध्यता रह्यो ।
कति समय कुट्नुभयो ?
२४ घन्टासम्म कुटेको भन्ने आरोप छ । तर, पाँच मिनेट मात्र कुटेको हुँ ।
मोटो मान्छेलाई छानेर अलि बढी पिट्नुभयो रे, मोटामाथि थप रिस किन नि ?
मोटो छानेर होइन, एउटा गाउँको नेताजस्तो थियो । त्यसलाई चाहिँ अलि बढी नै पिटेको हुँ ।
तपाईंले तपस्या गर्नुभयो भन्दैमा गाउँलेले जंगलमा गएर स्याउला पनि टिप्न नपाउने ? गाउँलेको अधिकारमाथि तपाइंलाई रिस किन ?
घाँस र
सागपात जहाँबाट पनि ल्याउन सकिन्छ । तर, उनीहरू मै भएको ठाउँमा आए ।
सागपात टिप्न मात्र आएका होइनन् उनीहरू । मेरो ध्यान भंग गर्न पनि आएका
हुन् भन्ने मलाई लाग्छ ।
तपस्वीजस्तो मान्छे दुई-चार शब्द सम्झाएर पठाएको भए पनि हुन्थ्यो नि ?
मैले सम्झाउन खोजेको हुँ । सम्झेनन् । अनि पिटेँ ।
तपाईंले त बीचबीचमा थकाइ मार्दै पिट्नुभयो रे नि ?
चौबीसै घन्टा ध्यान गर्ने मान्छे कसरी थाक्छ ? त्यति थाक्नेगरी पिटेको पनि छैन ।
गढीमाईमा किन बोका चढाएको भनेर पनि सोध्नुभयो रे ?
मैले गढीमाईको कुरा गरेकै थिइनँ ।
तपाईं अहिले त ध्यानमा हुनुहुन्न त ?
म सबै दिन ध्यानमा छु । तर दिनमा एकपटकचाहिँ घरमा आउने गरेको छु ।
तपाईंविरुद्ध प्रहरीमा उजुरी परेको छ । अब के गर्नुहुन्छ ?
धर्मको
पनि एउटा कानुन हुन्छ । धर्म बिगार्न खोजेकोले पिटेको हुँ । संसारलाई किन
ढाँट्ने ? तर तपाईंहरूले पनि बुझ्नुपर्यो, म केका लागि तपस्या गर्दै छु
भन्ने ।
तपाईं अरूका लागि धर्म गर्ने, शान्तिको सन्देश दिने तपस्वीलाई रिसचाहिँ किन उठ्यो ?
हामीलाई रिस उठ्दैन । हामी त हाँसी-हाँसी सबै काम गर्छौं । ममा रिस भएको भए तपाईंसँग यति लामो कुरा गर्ने थिइनँ ।
अप्ठ्यारो परेको भए सहयोगीलाई भन्न सक्नुहुन्थ्यो, आफैं अघि सरेर किन कुट्नुभयो ?
सहयोगीहरू नभएको अवस्थामा म आफैंले पिट्नुपर्यो ।
सर्वसाधारणलाई स्याउला पनि टिप्न नदिने, तपाईं आफूचाहिँ यत्रो वन घेरेर किन बसेको ?
जगत् र प्राणीको संरक्षणका लागि वन रोकेको हुँ ।
शान्तिको खोजीमा बसेका मान्छेले त सहेर बसेको भए हुन्थ्यो नि ?
मैले घरबाट थुतेर पिटेको होइन । सुरक्षाका लागि पिट्नुपर्यो ।
कुट्नुभयो, अब तपाईंमाथि कारबाही होला, होइन ?
उनीहरू आक्रामक शैलीमा आए । म तपस्यामा थिएँ । अब कारबाही कसलाई गर्ने, मलाई कि उनीहरूलाई ?
तपाईंले त पहिला पनि यस्तो गर्नुभएको हो नि ?
होइन, पहिलोपटक पिटेको हुँ । यसअघि छैन ।
अब त तारेख धाउनुपर्छ । ध्यान गर्नुहुन्छ कि धाउनुहुन्छ ?
(हाँसेर) तपस्वीजस्तो मान्छे पनि तारेख धाउँछ ?